Skocz do zawartości
LM.plOferty pracySpecjalista ds. obsługi klienta

Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy platformą konsultacji medycznych – w jednym miejscu integrujemy specjalistów z wielu dziedzin medycyny. Oferujemy abonamenty telemedyczne na terenie całego kraju. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy nowych osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Opis stanowiska pracy:

  • telefoniczna obsługa pacjentów
  • umawianie wizyt pacjentów
  • kontakt z lekarzami, przychodniami i laboratoriami medycznymi
  • przyjmowanie płatności elektronicznych
  • praca biurowa i administracyjna

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy z klientem (warunek konieczny)
  • samodzielność, dynamiczność i zdecydowanie w działaniach
  • doskonała organizacja czasu pracy
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • punktualność i odpowiedzialność
  • gotowość do długoterminowej współpracy

Oferujemy:

  • umowę o pracę i stałe wynagrodzenie
  • stałe godziny pracy: poniedziałek-piątek (10-18), dodatkowo 1-2 soboty w miesiącu (10-14)
  • dobrą atmosferę pracy

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV – hr@jpmedica.pl.

Aplikując na ogłoszenie, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez JP Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach rekrutacyjnych. Niniejsza zgoda obejmuje jednocześnie wykorzystanie podanych przeze mnie danych osobowych dla celów kolejnych, innych rekrutacji przeprowadzanych przez JP Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole