Oferta pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jesteśmy platformą konsultacji medycznych – w jednym miejscu integrujemy specjalistów z wielu dziedzin medycyny. Oferujemy abonamenty telemedyczne na terenie całego kraju. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy nowych osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Opis stanowiska pracy:
- telefoniczna obsługa pacjentów
- umawianie wizyt pacjentów
- kontakt z lekarzami, przychodniami i laboratoriami medycznymi
- przyjmowanie płatności elektronicznych
- praca biurowa i administracyjna
Wymagania:
- doświadczenie w pracy z klientem (warunek konieczny)
- samodzielność, dynamiczność i zdecydowanie w działaniach
- doskonała organizacja czasu pracy
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- punktualność i odpowiedzialność
- gotowość do długoterminowej współpracy
Oferujemy:
- umowę o pracę i stałe wynagrodzenie
- stałe godziny pracy: poniedziałek-piątek (10-18), dodatkowo 1-2 soboty w miesiącu (10-14)
- dobrą atmosferę pracy
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV – hr@jpmedica.pl.
Aplikując na ogłoszenie, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez JP Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach rekrutacyjnych. Niniejsza zgoda obejmuje jednocześnie wykorzystanie podanych przeze mnie danych osobowych dla celów kolejnych, innych rekrutacji przeprowadzanych przez JP Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.